Backcountry Crooks
Sebahagian besar dunia adalah hutan belantara yang belum dipetakan dan kawasan pedalaman yang penuh dengan rupa bumi mencabar dan warga yang liar. Polis perlu ada mutu istimewa untuk terus hidup ketika menumpaskan penjenayah dan menyelamatkan nyawa.