DIY Disasters
Ramai orang yang berumur antara 25 dan 45 tahun mengaku sebagai ahli DIY, tetapi daripada kesilapan gergaji mesin hingga kesilapan sarang lebah, kadang-kadang lebih baik serahkannya kepada profesional!