Nude, Crude, and Unscrewed
Berbogel di khalayak ramai adalah pilihan berani, namun ada sesuatu yang istimewa tentang orang gila yang bebas dan berani ini. Pelanggar peraturan tak senonoh menunjukkan betapa susahnya diri mereka apabila melanggar norma masyarakat.