Fightin' 9 to 5
Rata-rata orang akan menghabiskan hampir 90,000 jam hidup mereka di tempat kerja. Daripada pertembungan kontraktor dan letupan yang tidak dijangka hingga perkelahian rakan sekerja, hari kerja boleh terasa seperti menaiki rollercoaster epik!