Shocking Stunts
Sepanjang sejarah, manusia telah berani menjadi liar dengan melakukan aksi gila, dan mempertaruhkan semuanya demi kegemilangan -- pada zaman moden, matlamat mereka adalah suka daripada internet yang menagihkan!