Ichigo memulakan latihannya dengan Jackie Tristan, yang menggunakan kuasa Fullbring-nya “Dirty Boots.” Semasa berdepan dengan serangan kuat Jackie, Ichigo mula memahami penggunaan kuasa Fullbring-nya sendiri.