Chad bertemu Reigai Renji semasa mencari Nozomi dan pertarungan berlaku antara mereka. Unohana mula curiga dengan penangkapan Kyoraku dan jalankan penyelidikan sendiri. Dalam proses itu, Unohana mengetahui Kageroza ialah dalang kejadian ini.