Ketua-ketua Dewa Maut dari 13 Pasukan mendapati diri mereka semakin tertekan oleh kuasa Reigai. Sementara itu, Rukia, Uryu, Renji, dan Chad menggunakan kerjasama mereka untuk melawan Kageroza.