Ichigo minta Ginjo untuk membenarkannya berlawan dengan salah seorang ahli Xcution sebagai latihan. Namun Jackie yang membenci kuasa Fullbring menganggap permintaan Ichigo mementingkan diri dan menolak. Sementara itu, bahaya semakin menghampiri Chad.