Kapten Hitsugaya dan Kenpachi menemui Kageroza dan menyerangnya, tetapi Kageroza membalas dengan mengawal Dunia Jurang untuk kelebihannya. Di Dunia Hidup, Nozomi dan yang lain terus mencari Ichigo yang hilang.