Zanpakuto Nozomi pecah ketika dia cuba melindungi Genryusai dari serangan Kageroza. Ketika Ichigo dan Kon cuba menyelamatkan Nozomi, Kageroza mendedahkan rahsia mengejut antara dia dan Nozomi.