Bianca och Philippe har gjort slut
Bianca och Philippe har gjort slut och hon gömmer sig i jobb men har hela tiden uppbrottet i tankarna. Pernilla har skaffat tinder men har ingen koll och vräker ut superlikes av misstag. Pernilla repeterar för en nystart på turnén men har glömt mycket.