Kaos och kärlek på Benjamins kalas
Det är Benjamins födelsedag och Pernilla har planerat en riktig överraskningsdag. Bianca styr upp en fotografering för sitt sminkmärke och anlitar de vackraste modeller agenturen har, men det blir problem. Pernillas garderob är ett enda kaos.