Bianca medverkar i Sofias Änglar
Bråket mellan Bianca och Pernilla om vem som ska ha vårdnaden om hundarna Sammy och Dino blir värre. Bianca medverkar i inspelningen av Sofias änglar och det blir känslosamt när hon träffar Kimberly som lider av ätstörningar och har Bianca som förebild.