Bianca: "Vi har en passionerad relation"
Pernilla och Bianca ska medverka i Skavlan och oroar sig för norskan - kommer det bli massa pinsamma missförstånd? Kommer de göra bort sig? Dessutom går Bianca på lyxlägenhetsjakt på Östermalm.