Det är nyårsafton. Familjen Wahlgren-Ingrosso avslutar 2018 i kaos. Pernilla och Bianca tjafsar och Bianca uppmanar sin mamma att gå till psykolog. Bianca tar ut aggressioner på thaiboxning och skrämmer nästan slag på Theo med sin oväntade talang.