Sammy har fått springmask
Valpen Sammy har fått springmask och panik utbryter när Pernilla och Bianca blir varse att springmaskar kan leta sig in i människor. Christina tar emot en utmärkelse: årets hedersturist i Nerja. Bianca pratar än en gång om sin uppväxt i en podcast.