Pernillas garderob har ett golv!
Pernilla och Emilia är fotbollsmorsor i Göteborg. En oglammig utflykt som de höjer till oanade nivåer. Bianca hittar en lägenhet på Östermalm, men pojkvännen är inte övertygad. Klädhögarna i Pernillas garderob är bekämpade och faktiskt skymtas golvet.