Benjamins nya skiva är ute och han bjuder in till releasefest, även Emilios familj. Pernilla överraskar kompisen Susanne på 60-årsdagen med en Marbella-resa. Bianca lär Theo viktiga saker som hon tycker att man bör känna till när man börjar bli stor.