Bianca ska flytta hemifrån!
Bianca ska flytta hemifrån och hon och Pernilla rensar och säljer en massa kläder på bloppis. När flyttlasset ska gå är resten av familjen upptagna så Bianca får flytta själv. Mormor Christina har med sig en hel drös minnesvärda inflyttningspresenter.