Benjamin och Bianca åker på körkortskurs
Pernilla bjuder Benjamin och Bianca på en intensivkurs i att ta körkort. Väl på plats uppstår tjafs. Pernilla sticker iväg på skidsemester med sin äldsta och yngsta son. På after-skin bjuds hon upp på scenen av coverbandet och lilla Theo skäms.