Hela familjen återförenas
Bianca råkar säga för mycket om Emilio och Pernillas skilsmässa i en podcast. Pernilla blir orolig för att Bianca dragit upp gammalt groll igen. Benjamin uppträder i Melodifestivalen och pappa Emilio med fru är på Sverigebesök för att stötta honom.