Pernilla spanar på killar i Spanien
Pernilla tar med sin vän Jennifer och Bianca för att kolla hus i Marbella. På en beachclub upptäcker Jennifer och Bianca att Pernilla smygspanar på killar. Hemma igen så styr de i hemlighet upp en dejt åt Pernilla som slutar i en mindre katastrof.