Pernilla busringer!
Familjen samlas på kräftskiva hos mormor och morfar. Pernilla och Bianca stöttar Christina då hon håller föredrag i Norrköping. Pernilla chockar Bianca med att busringa hennes rörmokare. Christina minns tillbaka på sin tid som popstjärna.