Stressfri dag och en weekend i New York
Bianca och Christina är oroliga för att Pernilla är alldeles för stressad. Bianca bjuder henne på lunch och försöker få henne att varva ner. Pernilla tar deras varningar på allvar och testar en mobilfri dag och en weekend hos sin bästa vän i New York.