Benjamin fyller 20!
Stor födelsedagsfest för Benjamin som fyller 20 år och Pernilla blir nostalgisk över hur tiden springer iväg. Bianca mår allt sämre och drabbas av panikångest. Ändå bestämmer hon sig för att starta en ny podcast. Det blir godbitar från hela säsongen.