Allt är kaos!
Mormor Christina är tillfälligt hemma från Spanien och flyttar in hos Pernilla. Alla tar hand om Bianca som är förkrossad för att Philippe gjort slut. Pernilla och Christina bestämmer sig för att ta med henne till Paris.