Övningskörning med nära döden-upplevelse
Bianca, Pernilla, morfar Hans och mormor Christina åker till Dalarna för att hälsa på Pernillas bror Peter. Bianca övningskör och det blir flera nära döden-upplevelser. Familjens hund Dino mopsar upp sig mot en rottweiler och blir näst intill uppäten.