Boris lär ut försäljningsknep
Ola-Conny provar glasögon och Morgan följer med som smakråd. Boris lär ut sina försäljningsknep. En raggarkaravan från Allingsås och Varberg kommer till Ullared. Glada stammisarna Maggan och Gittan är tillbaka med nya upptåg och många skratt.