Silverbröllop i Ullared
Två par, Maggan & Åke och Leif & Gunilla, firar silverbröllop i Ullared. Leif ordnar picknick till sin älskade Gunilla, och Maggan och Åke planerar romantisk middag på campingen. Morgan och Ola-Conny har en dag på stranden. Boris testar sin travhäst.