Dans i butiken
Morgan och Ola-Conny ger sig ut på svamputflykt. Dansbandsälskarna Victoria och Anna tar lastbilen till Ullared för att handla kläder, och Victoria bjuder upp till dans i butiken. Emma har med sig sin motvilliga pojkvän Erik på en lång shoppingdag.