Cowboys för en dag
Morgan och Ola-Conny åker till nöjesparken High Chaparall för att vara cowboys för en dag. I Ullared är det en hektisk dag. De glada shopparna Bibbi och Marie tappar bort både kundvagnen och varandra. Boris har två stora invigningar att hinna med.