50-årsjubileeum
Bästa väninnorna Mari-Anne och Helene har champagnefrukost inför dagens shopping. Kassaproffset Camilla visar hur man sköter kassan. Ullared fyller 50 år och det firas med stor fest. Personalen är bjuden, däribland Morgan och Ola-Conny.