Stamkunder och nyfrälsta
Ola-Conny besöker optikern för att kontrollera sin dåliga syn. Kjell och Ros-Marie checkar in på det nya hotellet som Ros-Marie tycker är mycket fint. Men Kjell är skeptisk. Och så ska Boris ta oss på en rundtur i varuhuset, men lyckas gå vilse.