Besöksrekord
Boris lovar att gå på glödande kol om det blir besöksrekord. Johanna har hemmet fullt av Ullaredsprylar och kommer för att shoppa ännu mer. Melina har fått ett besök på Ullared i födelsedagspresent av mamma Rina. Ola-Conny lär upp en praktikant.