Ola-Connys egna bröd
Systrarna Gunnel och Maritta från Hofors shoppar loss innan det är dags att piffa till sig för att gå på galej. Ola-Conny säljer sitt eget "Ola-Connys Bröd" och hjälper Morgan att såga ner några träd. Ullaredsfantasterna Anders och Rosie är tillbaka.