Carlys magnifika magnet
När Carly får en ny magnet blir hon ledsen när hon begår misstag med den och har svårt för ett jobb hon vanligtvis är så bra på. Men när Sandy hamnar i knipa märker Carly att hon har lärt sig av sina misstag och kan använda magneten för att hjälpa till!