Carlys gnissliga gissel!
När Carlys kran börjar gnissla svårt får hon svårt att hålla tyst under leveranserna. När Sandy försöker fixa det glömmer hon bort den enkla lösningen och bygger en fantastisk oljemaskin som skapar egna problem.