Tri-och-ett-halvt-a-tlon!
När Nia inser att hon aldrig har vunnit hinderbanan tri-och-ett-halvt-a-tlon som hennes vänner blir hon fast besluten att vinna den här gången! Så hon tränar för mycket vilket äventyrar hennes chans till skoj och förstaplats.