Så gott som ny
När hans kära vän Boxy rullar på sista hjulet beslutar Thomas att ta på sig den enorma uppgiften att laga sin vän; med hjälp av Whiffs råd upptäcker Thomas kraften med att minska, återanvända, återvinna och tänka om!