Strömlöst!
När en storm slår ut strömmen erbjuder sig Thomas att leverera en generator från Kellsthorpe till Knapford. Han är fast besluten att fullborda uppgiften ensam, men inser att varje leveransrutt har svårigheter han inte kan hantera själv.