Percy försvinner
Medan Percy klagar på att Thomas inte lyssnar på honom märker inte Thomas när Percy faller av spåret och åker vilse. Thomas måste följa ledtrådarna för att hitta sin bästa vän och bevisa hur väl han faktiskt känner honom.