Ett inte så hemligt uppdrag
När herr Topham Hatt gör ett misstag och skickar i väg Thomas på ett hemligt uppdrag för att fixa misstaget rekryterar det första loket Percy för att hjälpa honom vara så "diskret" som möjligt.