Vengeance: Balance
Spartacus får en chans till hämnd när en framträdande romare tillfångatas, men kommer han att tillfredsställa sitt begär på bekostnad av allas bästa? Intrigerandet bland Glaber och kvinnorna runt honom intensifieras.