Vengeance: A Place In This World
Spartacus och hans mannar befriar en romersk villa, men dess slavar är på sin vakt. Oenomaus kastar sig själv i de brutala avgrunderna, och Glaber stödjer Lucretias profetior trots Ilithyias protester.