Vengeance: Empty Hands
Spartacus leder överlevare genom skogen, men Crixus kommer ifrån de andra och återvänder till en plats där han tidigare plågats. Lucretia snokar i Ilithyias angelägenheter för att få inflytande över en mäktig romare.