Vengeance: Chosen Path
Spartacus uppmanar sina otåliga rebeller att träna inför försvaret av deras nya fristad. Lucretia och Ilithyia söker tröst hos varandra, medan Glabers trupper utökas med några livsfarliga nya rekryter.