Vengeance: The Greater Good
Spartacus måste hantera en klyfta som uppstår bland gladiatorerna efter nyheten om Naevias öde. Lucretia avslöjar en välbevarad hemlighet för att erhålla information, och en attack gör att rebellerna hamnar i riskzonen.