Ironclad: Battle for Blood
Året är 1216. Det har bara gått ett år sen slaget vid Rochester Castle och en ny fiende hotar engelsmännen: keltiska rövarband.
Året är 1216. Det har bara gått ett år sen slaget vid Rochester Castle och en ny fiende hotar engelsmännen: keltiska rövarband. Efter att de dödat Huberts far är Hubert fast besluten att besegra dem en gång för alla.