Drive
Driver är en chaufför i Los Angeles som gör stunttrick till filmproduktioner på dagtid, och kör flyktbilar vid väpnade rån på natten. Men trots att Driver är en enstöring, kan han inte låta bli att bli förälskad i sin vackra granne, Irene.